tisdag 12 maj 2009

MTB!

Kroppen känns lite piggare igen och idag gjorde ja och grabbarna ett lugnare MTB pass, på nya vägar utan någon större aning om var vi egentligen var. Men hem hittade vi iaf! En annan är ju kass på just MTB så hade faktiskt ganska jobbigt att hänga med ibland..

Blir tydligen inget juniorlandslag alls i år, hade verkligen hoppats på en plats där. Hade gett bra erfarenheter, sparring och bra med läger under sommaren. Men nu blev det inte så. Skidförbundet satsar istället på ett utvecklingslag vilket jag faktiskt tycker är bra! Yngre senioråldern är nog den som det behövs mest sparring under. Jag tycker också det är kul att det vågar satsa riktigt ungt i utvecklingslaget, med två juniorer på killsidan + en förstaårs senior! Extra grattis till Johan och Jonsson!

Som sagt, Juniorlandslaget hade varit kul. Men jag är inte besviken på ledningen, de ska poängteras! Men tabbade mig ganska hårt i och med det. Hade nämligen inte anmält mig till det öppna J-lägret i och med att ja trodde ja skulle få åka dit med ett J-laget. Men nu blev det inte så, och lägret är fullbokat så det blev inte riktigt som planerat!

Mvh Anton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar