lördag 14 mars 2009

Jakten på revansch har börjat..

Har kommit igång med träning ordentligt nu igen, och sjukdomen verkar inte har påverkat mig alltför mycket. Men det blir först imorgon när jag provar på mitt första intervallpass som ja känner hur kroppen svarar på det.

La till en ny gadget, som det så fint kallas, på sidan här. Totalställningen i cupen just nu. Alla dessa herrar omkring har presterat fint under JSM med medaljer för de alla! Kul för dem, dock lite irreterande att sitta hemma och bara kika på resultat. Man vill ju vara med och kriga om medaljerna! Det ser iaf bra ut inför en hård avslutning på cupen som går av stapeln 4-5 april i Piteå, hoppas kunna prestera bra där! Om jag tvingas så tänker sälja mig jävligt dyrt i jaktstarten iaf, det är en sak som är säker.

Skidhälsningar, Anton.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar