lördag 11 april 2009

Påskkamp..

Nu har jag fått påsklov. Och igår var det femkamp med sex grenar hemma hos familjen Mohlin, började riktigt bra för min del med en grym sistasträcka på spikstafetten. Men sedan gick det utanför, ja glänste utan att lyckas. Var oerhört nära på både hockey och fotboll tycker iaf jag, mitt lag slutade iaf sist efter jag offrat mig själv i den avgörande äggstafetten. Touchdown i bäcken, men ägget höll ! Nej, jag och pappa Mohlin lär ta igen de där till nästa år.

Idag har ja fare hem och träffat kusiner hemma, inhandlat student samt balklädsel. Tränade också på Södra, men där var det 2-3 dm slask i spåret. Dessutom kasst stavfäste under detta resulterade i ett grispass. Flyttade intervallerna till imorgon, inte en chans att ja hade fått någon vettigt puls i den där sörjan.

Far även upp till Bruksvallarna för att njuta av det sista av säsongen och snön för den här gången. Innan vi kör igång satsningen mot nästa säsong, ska bli skönt att få ta igen sig lite mentalt. Kroppen må vara pigg, men skallen måste faktiskt få sitt ibland med. För motivationens skull.

Nej nu lär ja sova,

Pöss Anton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar