söndag 26 juli 2009

Hårdare än någonsin

Hey !

Har nu kommit tillbaka hem till Sundsvall efter två riktigt roliga veckor i Sollefteå! Och mycket träning har det blivit, och bra sådan i bra terräng! Först som tidigare nämnt min och Linells 25 timmars vecka. Och den här veckan blev även den lite mer än planerat, eller rättare sagt gjorde ja om planeringen för att komma lite fräsch till Fjäll-OL och elitlägret, det kommer bli hårt. De 9 dagarna vill man inte gå in sliten i. Blev 13h den här veckan, med 3 styrkepass utöver. Vilket känns bra, känner mig också riktigt stark på styrkan faktiskt, vilket ja inte brukar göra mitt i sommaren. Mitt nya program verkar passa mig bra!

När ja räknar efter så har det faktiskt blivit 70 timmars träning de senaste 4 veckorna, + styrkan. Så det känns bra! Hoppas man får hålla sig frisk och pigg framöver med! Peppar, peppar ta i trä.

Anton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar