torsdag 19 februari 2009

Tiden går fort..

Ja dagarna närmast flyger förbi, i veckan har jag hittills hunnit med hela tre prov, förbannat drygt med pluggkväll efter pluggkväll efter pluggkväll, men de är livet. Vill inte gärna hamna efter och nu är jag tillbaka i fas efter mitt JVM äventyr.

Just idag har jag kört intervaller i winter wonderland, oroade mig för kylan om det skulle bli av -24 i byn, -15 på Hallsta som tur var. Solstrålarna stod som spön i backen och det närmare metern tjocka snölagretgjorde det hela mycket vackert. Några lager blått under skidorna och kanonfäste, körde först två stycken långa intervaller från tarmen hela vägen upp på lidberget. Det tog 13.55 och 13.35, körde sedan två stycken närmare 6 minutare på den övre delen av Lidberget. Linell och jag turades om att dra och det kändes bra i kroppen, finfina intervaller. Men min häl fick sig ett rejält skavsår på cirka 3x3 cm. Inte sköönt..

Ikväll så blir det allt annat än plugg iaf, detaljerna tar jag tag i senare. Först ska ja laga gó stor middag, behöver energi för två kommande dubbelpass dagar nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar