lördag 28 februari 2009

Legat på latsidan..

Idag tog jag en välbehövlig sovmorgon, uträttade sedan lite ärenden i Birsta. Sedan kika jag på Kallas misslyckande, lite tråkigt att följa resten av loppet efter det..

Imorgon bär det av till Hudik, 10 km K masstart. Borde passa mig riktigt bra tycker jag, och lär väl få utmana hemmasonen och sverigeettan Jonsson på hans hemmabanor. Jag siktar iaf på att inte dra alltför många meter om jag ska ha någon chans, för att sedan komma med Northugspurten! Det verkar bli hårda och fina spår, perfekt!

Fick även erbjudande av herr Linell att komma ned till honom och Årsunda för att utmana självaste Emil Jönsson på 30 meter stakning, men det känns LITE långt att åka 50 mil tur och retur för 30 m stakning ;) Annars hade det varit skitkul!

JSM är ju på ingång, jag vill gärna ta med mig medaljer hem, och helst utav ädlaste valör! Har jag dagen kan jag vinna, marginalerna är små. Säsongen har varit över förväntan än så länge och jag hoppas på ännu en lyckad vecka under JSM.

Lev gött, för de hade jag tänkt göra i veckan! Uppladdningen mot JSM är startad..

MVH Anton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar