lördag 17 januari 2009

Dubbelpass

Efter en härlig vilodag igår var det bara på't idag igen. Klev upp i tid imorse och for upp för att avverka 2 timmar med Jonsson och Linell. Vi tre tävlade inte idag, utan kör vårat upplägg mot landlagsuppdrag. Efter passet så tog vi och strechade ordentligt, samtidigt som vi provade att göra chins med vikt. Klarade till min stora förvåning att göra chins med 30kg extravikt.
Efter detta så var jag ned på stan och fixade lite VoltarenGel, har nämligen haft problem med en ömmande fotknöl nu ett tag. Får se om de kan hjälpa!

I eftermiddag blir de lite välbehövligt plugg och städning innan jag drar ut på andra passet i sällskap med Söderman. Tänkte köra ett överkroppspass med lite impulsinslag. Fram mot kvällen vettefan vad som händer, inget planerat. Hoppas någon har en film över!

Imorgon äre tävling på hemmaplan i Solle som gäller, 10,5km skate. H17-20, mest skidgymnaster i startlistan vilket gör att det hela håller hög kvalitet. Nu när jag kvalificerat mig för JVM får jag väl dock ses som en av favoriterna, Linell även han.
Startlista finnes här; www.sollefteask.se

MVH Anton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar