torsdag 8 januari 2009

Sundsvall-Sollefteå-Sundsvall-Östersund

For till Solle igår och packade in de mesta i lägenheten, såg filmen Hancock på kvällen. Riktigt underhållande, bra film. Nästan två handlingar i en vilket är lite unikt.
Idag så har jag gjort en PPT presentation, käka lunch på skolan och hämta ut ett par pursuitpjäxor av Fischer till helgens tävling!

Efter detta så for jag till naprapaten och kollade upp min rygg, efter 30 min massage/mördbultning så knäckte herr Frestadius min rygg till rätta. Felet var ett förskjutet bäckenben, men nu är det åtgärdat så det ska inte påverka mig i helgen. Han e riktigt duktigt den naprapaten!

Sen var det dags för lite middag innan jag styrde farsans Passat hem till Alnö igen, väl framme bjöd pappa på ugnspannkaka. Gött!

Imorn blir det avfärd till Östersund för att prova banorna, ska bli kul. Känner mig i form och tycker att ja har utvecklats sedan sist det var Sverigecup. Hoppas på personbästan till helgen! Ett blir det garanterat i och med att det blir min första double pursuit. Den på JSM ifjol missade jag pga halsfluss. Och sprinten vet jag att jag kan, jag går för vinst och JVM-biljett..

MVH Anton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar