måndag 5 januari 2009

Harmoni

Idag har jag klippt mig, behövdes då det var ett jävla tag sen sist. Det roliga var att frisörskan kände igen mig och frågade om det var jag som var "den där skidåkaren", hon och hennes son hade tydligen sett mig under helgens tävlingar och jag hade blivit något utav en liten idol för den lilla pojken, för jag hade så cooola brillor! Haha, de här brillorna blir framgångsrika, redan fällt sitt första offer. Hoppas de hjälper mig till helgen också ;)

I övrigt så väntade jag med träningen till eftermiddagen då temperaturen äntligen steg upp till varmare än femton minus, blev ett lugnt pass med inslag av fartlek. Kände mig teknisk stark idag, bra flyt och fin känsla. Harmoni i kroppen. Förutom ryggen då som för övrigt ska kollas upp hos naprapat på torsdag.

Till sist så bara måste jag visa en artikel som Jonsson tipsade mig om, om tour de ski's backens vara eller icke vara. Fan Kuitunen måste ju vara den sista som ska klaga, hon har ju varit dopad. Heja Anna Haag! http://www.aftonbladet.se/sportbladet/skidor/article4119397.ab

Mvh Anton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar