söndag 4 januari 2009

Kylslaget..

Jag som var så förbannat laddad för revansch idag får vänta till nästa helg, termometern visade nämligen -22 grader och tävlingen ställdes in naturligtvis. Men man måste ju träna likförbannat, så jag begav mig upp på högre höjder (Södra Berget) i hopp om högre temperaturer istället. Minus femton var det där, så det fick bli ett lungt pass med impulsinslag med min polare Burland.

Eftermiddan har jag ägnat åt att tina upp mina tår samt kolla på Tour de Ski. Ikväll så bjuder mormor på kinamat, sånt uppskattas! Så den ska ja riktigt njuta av :)

Tänkte också dra en summering på år 2008.
2008 var året då jag

* Blev myndig
* Tog min första pallplats i Vattenfall Cup, Åsarna Sprint F
* Blev uttagen att åka juniorlandskamp i estländska Otepää
* Tog en silvermedalj på juniorlandskampen
* Fixade körkortet 7 mars
* Krockade farsan nya bil i juli (10 km/h och inga skador som jävligt tur var..)
* Inte köpte en egen bil utan sparade pengarna, väl medveten om att de kan bli jävligt dyrt om man har lite oflyt.

Idétorka, finns säkert så mycket mer. Men de får vi spara till någon annan gång..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar