onsdag 28 januari 2009

Sundsvall..

Imorse lånade jag min gode vän Tobbes bil och åkte upp på ett morgonpass på Hallsta, lugnt och ganska kort. Kroppen kändes okej och laddad som alltid de senaste veckorna. Mödan för arbetet i sommar är här och det känns underbart.

Efter detta tog jag mig ned mot skolan för lektioner i marknadsföring, affärsjuridik och matematik. Gick som smort, packade även väskan innan avfärd med buss hem till Sundsvall. Tog ett snabbt besök på klubbens ungdomsträning, det växer så det knakar. En herrans massa ungdomar, så kul att se att den lilla klubb jag en gång åkte i snart är landskapets största.

Om du vill läsa mer om min helg i Vålådalen så finns en artikel på skidor.com, som jag själv varit med och knåpat ihop.

Imorgon blir det sista intervallpasset inför JVM, på hemmabanorna där jag tänkt hämta urkrafterna som en gång byggde mig från den lilla pojk jag var till den jag är idag. Backarna är lite mindre idag, och banan lite kortare. Men perfekt för den träning jag tänkte genomföra imorgon. Efter detta så hämtar en av mina skidgymtränare upp mig i stan för färd mot Arlanda, vi hämtar även upp Jonsson i Hudiksvall.

Med hopp om en underbar JVM vecka,

Anton

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar